Uwants TV消閒生活手機討論遊戲地帶影視娛樂校園生活數碼科技寵物樂園學術文化體育世界購物廣場時事投資貼圖影片上班一族美容纖體戀愛婚姻汽車討論成人資訊博彩娛樂資源交流站務管理
發帖
註冊 登入/註冊
追帖 打印

為舞-乙HiME完滿結束歡呼(37、63-70樓含相關的補充及OVA情報)



本帖已經被作者加入個人空間
[隱藏]
引用:
原帖由 破恆 於 2006-3-31 10:24 PM 發表

言重了!本來在下開主題就是為了交流,只要是言之有物,不同的意見在下也無任歡迎。
  說回之前的話題,當然除舞衣外,夏樹這個身兼引導者及與舞衣相對的鏡面化角色、單純但深刻的 ...


我對38樓的說法有不認同的地方。我也贊同這種「重用舊角」的手法會令新手無法理解很多劇情,但這樣總比「數碼暴龍」系列好。「數碼暴龍」系列雖然有不同故事,但每次都總是有些令人混淆的地方。舞-乙hime裏除了角色的樣貌和某些人物性格一樣外,故事根本沒有任何地方與舞-hime相衝。
__________________________________________________________________________________________________________

Ms. Maria 真係好有型!

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 破恆 於 2006-3-31 10:24 PM 發表

言重了!本來在下開主題就是為了交流,只要是言之有物,不同的意見在下也無任歡迎。
  說回之前的話題,當然除舞衣外,夏樹這個身兼引導者及與舞衣相對的鏡面化角色、單純但深刻的 ...


我對38樓的說法有不認同的地方。我也贊同這種「重用舊角」的手法會令新手無法理解很多劇情,但這樣總比「數碼暴龍」系列好。「數碼暴龍」系列雖然有不同故事,但每次都總是有些令人混淆的地方。舞-乙hime裏除了角色的樣貌和某些人物性格一樣外,故事根本沒有任何地方與舞-hime相衝。
__________________________________________________________________________________________________________

Ms. Maria 真係好有型!

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 破恆 於 2006-3-31 10:24 PM 發表

言重了!本來在下開主題就是為了交流,只要是言之有物,不同的意見在下也無任歡迎。
  說回之前的話題,當然除舞衣外,夏樹這個身兼引導者及與舞衣相對的鏡面化角色、單純但深刻的 ...


我對38樓的說法有不認同的地方。我也贊同這種「重用舊角」的手法會令新手無法理解很多劇情,但這樣總比「數碼暴龍」系列好。「數碼暴龍」系列雖然有不同故事,但每次都總是有些令人混淆的地方。舞-乙hime裏除了角色的樣貌和某些人物性格一樣外,故事根本沒有任何地方與舞-hime相衝。
__________________________________________________________________________________________________________

Ms. Maria 真係好有型!




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 。施 於 2006-3-31 11:25 PM 發表
我岩岩都睇完啦...
我覺得好好睇woo..
佢都帶出佐d道理出黎..
的確係幾值得去學習...
有樣野好得意呀..
miss瑪利亞呀..佢好正呀

引用:
原帖由 LeoIIX 於 2006-4-1 12:07 AM 發表

哈哈又係幾正...
今集最搶鏡反而係詩帆...真係笑死人,
講到正點反而我覺得係小茜,貓耳娘加巨乳(升左Cup? my HiME果陣 82、52、83 )
再加 low cut ...迷...死...人...

引用:
原帖由 hornbird 於 2006-4-1 01:05 AM 發表
剛看完大結局
十分的熱血歡樂感動,是完全令人享受其中的兩話呢~
對於乙HiME用回舞HIME人物的問題
在下亦認為若要比較清楚的交代所有人事的話,不用年番是不行的了
用回上代人物,除了將上代的成功帶到乙HIME令收視有保證外,就是可以節省大量人物描寫的篇幅
就以靜流跟夏樹的關係為例
在最終回,看見靜流在最終回冒死為夏樹擋炮
我看這幕時不自覺的在螢幕前微笑了起來
通過螢光幕就可以感受到她們的愛(?)
對於兩人終於幸福的走在一起(啥)實在替她們高興
若沒看舞HIME的話,可能就不太會有這感受了
雖然在下說乙HiME的人物描繪不及舞HIME立體
但主線不得不說是比舞HIME清晰的
所以我說這兩部姊妹作的取向十分不同
若要比喻
舞HIME是以舞衣為中心蛛網式的交纏
乙HIME則是如大樹般以真白、妮娜、艾莉卡為主幹的縱向發展再伴以上代人物的枝葉作襯托
看到主役三人由第一話到最後一話的成長
就如最後一話的主題Dream Wing~夢之所在
乙HIME是做到這點了! 大讚!!
關於投入與抽離感的問題
舞衣是舞衣又不是舞衣
如在下之前說的,這是製作組省話數的技倆
舞HIME的角式的殘影就這樣一點點的為乙HIME中出現的上代人物在性格跟人物關係上添上色彩
不過真白雖然亦是上代人物,但卻是完全不同的兩個角色
這就會令一些消化力不足的觀眾有混亂的感覺就是了
如在舞衣出場時就有人將舞衣比作GSD的基拉
這就是破恆兄說的投入與抽離感的問題

引用:
原帖由 。施 於 2006-4-1 01:37 AM 發表


係囉..怪怪的..
詩帆用果d咁既野都可以將d怪整死既..
係咁岩定點架-,-
不過佢比人串..話..唔係著戰服都可以啦//哈哈
之前睇呢..
以為做乜鬼有個男仔比人抬走佐..原來比人捉去做國王..
不過佢呢集身材真係勁佐好多...

引用:
原帖由 sky714 於 2006-4-1 06:41 AM 發表

原本睇到夏樹同舞衣既乙HiME造型就已經覺得好型
估唔到Miss瑪利亞一出場就完全改寫"最有型乙HiME"既定義^^
Miss瑪利亞,燃え!!!

引用:
原帖由 徐仔 於 2006-4-1 11:13 AM 發表
我唔多鐘意個大結局
因為佢一次過谷左好多未見過O既新武器出黎
艾莉卡妮娜夏樹D武器 仲有老婆婆突然變番青春少女
好多野都唔係幾明

引用:
原帖由 ling922 於 2006-4-1 11:33 AM 發表

哈..我見到瑪利亞小姐變左個金髮靚女==o晒咀,,
但係佢都幾勁,,對今次呢個大結局都幾滿意...如果有第3輯就好啦..
我都係hime系列既超級fans呀,,
引用:
原帖由 Jedix 於 2006-4-1 12:22 PM 發表


我對38樓的說法有不認同的地方。我也贊同這種「重用舊角」的手法會令新手無法理解很多劇情,但這樣總比「數碼暴龍」系列好。「數碼暴龍」系列雖然有不同故事,但每次都總是有些令人混淆的地方。舞-乙hime裏除了角色的樣貌和某些人物性格一樣外,故事根本沒有任何地方與舞-hime相衝。
__________________________________________________________________________________________________________

Ms. Maria 真係好有型!

看到同好對於《舞-乙HiME》的結局反應熱烈,在下也不禁為此感到興奮!
  雖說全人物集結差不多是每套動畫的例行工事,但結局處理比想像中更出色,每個場面、情節都令觀眾情緒升溫,一直看下去真的有一種熱血沸騰的感覺!
  稍後,在下會補上結局的截圖、詳細分析及《HiME Project》新動向,不嫌棄的話可以留意一下。

回覆 引用 TOP

[隱藏]
結局我都ok滿意
因為完全合乎想像
唯一就係依然有好重矢立氏的典型kuso位
好似大氣圈突入後完全無事
廿幾三十層樓插水式直落
主角熱血式毀滅自己阿媽條屍(呢個真係超o咀, 真係完全唔唸下就咁統埋去

茜個套貓耳裝真係超正
不過最汗顏都係Miss Maria個look
頭髮都變埋色~~~XD

個尾都收得幾好
由其妮娜終於都可以同塞魯哥一齊
呢下拉得到, 真係服左佢

遲d日本會上Hime Project 第三個item
叫[風華大戰]的劇場版
真真正正玩crossover
以My-Hime做背景
再加入少部份 乙HiME的劇情
不過老實
睇完promo-video都有d無奈(不協調感滿點 =.=

回覆 引用 TOP

講起kuso位,唔知有冇人數過佢cross左幾多套動畫?
hime唔洗講la
長腿叔叔
seed(兩個好朋友打交)
z gundam(tms....)
0093(推亞古捷斯...)
eva(合體技-二人飛踢)
電童
cyberformula

仲有冇?

[ 本帖最後由 cmc36 於 2006-4-2 02:52 AM 編輯 ]

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 cmc36 於 2006-4-2 12:13 AM 發表
講起kuso位,唔知有冇人數過佢cross左幾多套動畫?
hime唔洗講la
長腿叔叔
seed(兩個好朋友打交)
z gundam(tms....)
0093(推亞古捷斯...)馬沙之反擊?
eva(合體技-二人飛踢)

仲有冇?

我想問下咩野叫做『kuso位』,雖然估到,但係吾知點解??

回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 LeoIIX 於 2006-4-2 02:28 AM 發表

我想問下咩野叫做『kuso位』,雖然估到,但係吾知點解??


惡搞是也




回覆 引用 TOP

引用:
原帖由 cmc36 於 2006-4-2 02:50 AM 發表


惡搞是也


多謝!又識多樣野!

回覆 引用 TOP

[隱藏]
依度有冇人首歌呀>>>>dream wing

回覆 引用 TOP

><><...太多圖喇....load唔哂..有好多都"X"左呀...

回覆 引用 TOP

結局算唔錯啦...
不過Miss瑪莉亞個度...真係滴哂汗
個陣即刻對住個鏡頭講:「哇~Dee~」

回覆 引用 TOP

i feel the it is really !!
Lookinf for the OVA !




回覆 引用 TOP

hihi~~
小弟咁岩路過呢度
見到有個咁正既post,就襟入來睇下
各位好!!

因為我睇anime鍾意「煲」
所以之前第一輯Hime完左之後
我一次過由第1集睇到尾
覺得個story幾好, 但真係有d爛尾既感覺
佢由故事前段一直鋪排落既劇情
係最後兩話先趕緊地埋尾....
在23話之前,差不多完全感受唔到有完結前既徵兆
不過overall都算不過不失啦

緊接播放的乙-Hime
係第一話播出時我有睇
睇完之後....覺得感覺同上一輯相差太遠
所以放棄了
但, 轉眼已經半年啦
話咁快就完左
睇過大家既感想, 我諗我係時候要煲下啦.....
嘿嘿, 希望好快會大家分享乙-hime的感想~!
喜歡真正的IMAX
討厭數碼的LIEMAX

回覆 引用 TOP

[隱藏]
引用:
原帖由 ~新聞~ 於 2006-4-4 10:40 AM 發表
hihi~~
小弟咁岩路過呢度
見到有個咁正既post,就襟入來睇下
各位好!!

因為我睇anime鍾意「煲」
所以之前第一輯Hime完左之後
我一次過由第1集睇到尾
覺得個story幾好, 但真係有d爛尾既感覺
佢由故事前段 ...

我都有睇到舞-hime同乙-hime
我覺得乙個故事都唔錯
由其係最後個幾話解放戰
要拿返自己個國家
個到真係做得好好
不論戰鬥同對話.
都做得好好少
冇爛尾的感覺
不過見到尼娜佢個爸爸醒返咩都唔記得
尼娜都唔介意...佢爸連自己都忘了
見到尼娜要同佢爸過世...真係辛苦啦
覺得有香同尼娜明明冇左戰衣掉落地球...穿過大氣層
..呢到冇交代..有少少失望
我仲有一個位好想講...就係尼娜睇返個個好朋友封信..我不禁流淚了
真係好感動...佢明知自己要死...唉..你自己睇就明..可能我表達能力太差..不過請你地唔好介意..我只知佢會出4卷OVA作為補充=0=好期待佢出呢
你都快少少睇完
睇完都回回感受

回覆 引用 TOP



伸延閱讀
[按此隱藏 Google 建議的相符內容]
 提示:支持鍵盤翻頁 ←左 右→ 發新話題發佈投票
請先登入
小貼士:
依家可以用“@”tag會員啦!